Administratief medewerker backoffice transportbedrijf
Als jij aan het werk gaat op de backoffice bij dit transportbedrijf dan is geen dag hetzelfde. Jij zorgt dat alles achter de schermen én richting de klant soepel verloopt. Je bent de schakel tussen administratie, planning en klant.
Jouw taken:
- Orders verwerken en transportdocumenten controleren (zoals CMR’s)
- Klantcontact onderhouden: vragen beantwoorden, updates geven en meedenken bij oplossingen
- De planning ondersteunen bij dagelijkse werkzaamheden
- Afwijkingen signaleren en werkprocessen verbeteren
- Meedenken over hoe processen slimmer, efficiënter en overzichtelijker kunnen
Kortom: jij houdt alles netjes op de rit, zodat chauffeurs kunnen rijden, klanten tevreden blijven en de planning soepel blijft draaien.
Werkdagen en tijden
Het bedrijf is geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 18.00 uur, je werk 40 uur per week.
- Goede arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een vast dienstverband
- Een afwisselende functie binnen een professioneel familiebedrijf
- Een baan waarin samenwerken, humor en verantwoordelijkheid hand in hand gaan
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien
- Bruto uurloon tussen € 14,40 en € 15,58 uur (afhankelijk van ervaring)
- Je bent nauwkeurig en stressbestendig
- Jouw beheersing van de Nederlandse taal in uitstekend, Engels is een pré
- Je houdt overzicht in een dynamische omgeving
- Je werkt graag samen en schakelt makkelijk tussen afdelingen
- Je bent handig met computers en administratieve systemen
- Ervaring in transport of administratie is een pré, maar enthousiasme en leergierigheid zijn minstens zo belangrijk
Over QPS Works
De perfecte match. Dat is waar wij voor gaan!
Werk is belangrijk in je leven, want werk zorgt natuurlijk voor inkomsten. Maar je baan levert ook sociale contacten op speelt een grote rol in je persoonlijke groei.
Bij QPS Works snappen wij dat als geen ander. Daarom werken wij samen met de leukste en beste werkgevers in diverse branches. Ook hebben wij veel beschikbare vacatures waarbij je kans maakt op een vast contract, als jij jezelf onmisbaar maakt voor onze opdrachtgevers.
Wat zijn jouw drijfveren? Wil je verder leren? Wil je opleidingen en trainingen volgen om verder te komen? Of zoek je een vaste baan?
Wij denken met je mee en we investeren graag in jouw talent.
Meer weten?
Volg QPS Works op Social Media om snel en gemakkelijk op de hoogte te blijven van onze nieuwste vacatures, het laatste nieuws en voor sollicitatietips. Je kunt ons vinden en volgen op Facebook, Instagram en LinkedIn.
Enthousiast?
Stuur ons dan meteen jouw gegevens. Een cv meesturen mag (graag zelfs) – maar is niet verplicht.
We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
We hebben dan wellicht nog wat vragen voor je of we plannen meteen een inschrijfgesprek in.
Dat kan plaatsvinden op ons kantoor, maar in veel gevallen ook online.
Heb je een vraag over deze vacature?
Ben jij enthousiast geworden? Of wil je meer weten over deze baan? Neem dan gerust contact met ons op. Bel of mail QPS collega Samantha Kamerman
samantha.kamerman@qpsworks.nl 0786174713
Vakbekwame, betrokken en flexibele medewerkers
De beste mensen op de juiste plek, de perfecte match. Daar gaan we voor.
Wij kennen onze mensen: onze klanten en onze medewerkers. Daardoor maken wij het verschil.
Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van medewerkers in diverse branches, zoals o.a. de cleaning, (petrochemische) industrie, bouw, techniek, GWW, productie, logistiek en tankshops. Zowel tijdelijke projecten als opdrachten met uitzicht op een vast contract.
Zo werkt het, bij QPS Works!