Naar overzicht vacatures

Financieel Administratief Medewerker

Ridderkerk
18,40 - 20,15
32-40 uur per week
Vast
Ben jij dol op cijfers en krijg jij energie van een administratie die helemaal klopt? En lijkt het je geweldig om te werken bij een internationaal familiebedrijf waar techniek, teamwork én plezier samenkomen? Dan is dit jouw kans!

Voor onze opdrachtgever in Ridderkerk zoeken we een Financieel Administratief Medewerker die graag zelfstandig werkt, maar ook goed samenwerkt met collega’s. Je komt terecht in een hecht en betrokken team waar iedereen elkaar helpt en kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Dit is een fantastische mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een stabiel en groeiend bedrijf met een indrukwekkende geschiedenis én grote ambities voor de toekomst. Hier krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en écht het verschil te maken!
Werkzaamheden

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker. Jij start je werkdag met het verwerken van bankgegevens voor meerdere B.V.’s binnen de organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de facturatie van twee B.V.’s, één in Nederland en één in Engeland.

In de eerste zes maanden richt je je vooral op het verwerken van inkoopfacturen via het geautomatiseerde programma Scansys. Zo leer je snel alle onderdelen van de financiële administratie kennen.

Op basis van de verwerkte inkoopfacturen stel je wekelijks een betaalbatch samen en verwerk je betalingen, zoals vooruitbetalingsfacturen en declaraties van collega’s. Naar verloop van tijd breidt je takenpakket zich uit met onder andere het doen van BTW-aangiftes en het boeken van salarissen, waardoor je steeds meer verantwoordelijkheid krijgt binnen het team.

Wat ga je doen? 

✅ Verwerken van bankmutaties;
✅ Verzorgen van facturatie voor twee BV’s (Nederland en Engeland);
✅ Inkoopfacturen verwerken via Scansys;
✅ Opstellen van betaalbatches en uitvoeren van betalingen;
✅ Ondersteunen bij BTW-aangiftes en salarisboekingen (na inwerkperiode).

Onze opdrachtgever is een internationaal familiebedrijf met een indrukwekkende geschiedenis van meer dan 60 jaar. Vanuit Nederland werken ze wereldwijd aan innovatieve technische oplossingen voor de scheepvaart, offshore-industrie en civiele techniek.

Als stabiel en betrokken werkgever investeren ze in hun mensen, met aandacht voor groei, ontwikkeling en een fijne werksfeer. Met ambitieuze plannen voor de toekomst en een sterke naam, is dit een organisatie waar je met trots deel van uitmaakt!

Wat heeft QPS Works jou te bieden?
  • Een salaris tussen de € 18,40 en € 20,15 bruto per uur en uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Een afwisselende functie binnen een gezond, internationaal familiebedrijf;
  • Een baan voor 32 tot 40 uur p/week, de dagen en tijden stemmen we graag met jou af;
  • Een prettige, informele werksfeer met enthousiaste collega’s;
  • Reiskostenvergoeding;
  • En natuurlijk: een baan met uitzicht op een vast contract!
Wat breng jij mee?
  • Een afgeronde MBO-opleiding richting Finance;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie en recente  ervaring met de genoemde taken;
  • Goede kennis van Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
  • Ervaring met Exact Globe is een pré;
  • Je werkt gestructureerd, zelfstandig en nauwkeurig;
  • Je bent proactief en communiceert helder en prettig met collega’s;
  • Je beheerst de Nederlandse én Engelse taal heel goed;
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week;
  • Je woont in of rondom Ridderkerk (max. 25 km afstand)

    Enthousiast geworden?

Solliciteer dan vandaag nog!
Wij vertellen je graag meer over deze leuke functie en onze opdrachtgever.

Over QPS Works

De perfecte match. Dat is waar wij voor gaan!

Werk is belangrijk in je leven, want werk zorgt natuurlijk voor inkomsten. Maar je baan levert ook sociale contacten op speelt een grote rol in je persoonlijke groei.  
Bij QPS Works snappen wij dat als geen ander. Daarom werken wij samen met de leukste en beste werkgevers in diverse branches. Ook hebben wij veel beschikbare vacatures waarbij je kans maakt op een vast contract, als jij jezelf onmisbaar maakt voor onze opdrachtgevers.  

Wat zijn jouw drijfveren? Wil je verder leren? Wil je opleidingen en trainingen volgen om verder te komen? Of zoek je een vaste baan?
Wij denken met je mee en we investeren graag in jouw talent. 

Meer weten?

Volg QPS Works op Social Media om snel en gemakkelijk op de hoogte te blijven van onze nieuwste vacatures, het laatste nieuws en voor sollicitatietips. Je kunt ons vinden en volgen op Facebook, Instagram en LinkedIn. 
 

Lees meer over onze organisatie

Solliciteren?

Ben jij enthousiast geworden? Of wil je meer weten over deze baan? Neem dan gerust contact met ons op. Bel of mail QPS collega Samantha Kamerman

Samantha Kamerman
Recruiter
samantha.kamerman@qpsworks.nl 0786174713 Geïnteresseerd in deze vacature? Direct solliciteren

Enthousiast?

Stuur ons dan meteen jouw gegevens. Een cv meesturen mag (graag zelfs) – maar is niet verplicht. We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

We hebben dan wellicht nog wat vragen voor je of we plannen meteen een inschrijfgesprek in. Dat kan plaatsvinden op ons kantoor, maar in veel gevallen ook online.

Heb je een vraag over deze vacature?

Ben jij enthousiast geworden? Of wil je meer weten over deze baan? Neem dan gerust contact met ons op. Bel of mail QPS collega Samantha Kamerman

samantha.kamerman@qpsworks.nl 0786174713
Technisch medewerkers

Vakbekwame, betrokken en flexibele medewerkers

De beste mensen op de juiste plek, de perfecte match. Daar gaan we voor.
Wij kennen onze mensen: onze klanten en onze medewerkers. Daardoor maken wij het verschil.

Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van medewerkers in diverse branches, zoals o.a. de cleaning, (petrochemische) industrie, bouw, techniek, GWW, productie, logistiek en tankshops. Zowel tijdelijke projecten als opdrachten met uitzicht op een vast contract.

Zo werkt het, bij QPS Works!

Over QPS Works