Meewerkend voorman / voorvrouw specialistische reiniging
Als voorman/voorvrouw ben je verantwoordelijk voor de gehele aansturing van specialistische reinigingsactiviteiten bij deze mooie opdrachtgever in de regio Rotterdam.
Je zorgt ervoor dat je collega's hun werk goed kunnen uitvoeren en je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, zowel voor het bedrijf als voor de werkgever. Hierbij ben jij altijd bezig met de vraag "Wat kan er beter?"
In deze functie rapporteer je direct aan de Business Unit Manager.
Jouw taken binnen deze functie:
- Plannen, organiseren en afstemmen van werkzaamheden met opdrachtgevers en rayonleiders.
- Coachen en begeleiding van (nieuwe) medewerkers.
- Het soepel laten verlopen van de service en zorgen dat er kwaliteit wordt geleverd.
- Het optimaliseren van alle werkprocessen en het efficiënt inzetten van gebruikte materialen en middelen,
in samenspraak met de Assistent Business Unit Manager. - Zorgen dat de huisregels, wet- en regelgeving, management- en veiligheidssystemen worden nageleefd.
- Bijhouden urenverantwoording en personele mutaties.
- Baan voor langere tijd als jij jezelf onmisbaar weet te maken voor dit mooie bedrijf
- Een salaris van 16,83 tot 18,55 euro bruto per uur, afhankelijk van jouw competenties.
- Wekelijks of elke 4 weken uitbetaling van jouw salaris, de keuze is aan jou.
- Een basis(vak)opleiding schoonmaken (binnen 12 maanden na indiensttreding) en alle kansen en mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen de schoonmaakbranche.
- Een afwisselende en vooral uitdagende functie binnen een enthousiast team.
- Een mensgerichte organisatie waarbij er wordt geluisterd naar jouw ideeën.
- MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur vakdiploma’s en SVS.
- Een rijbewijs B is noodzakelijk. BE is mooi meegenomen.
Geen auto? Geen probleem, wellicht kun je gebruik maken van onze auto regeling, we vertellen jou er graag meer over. - Aantoonbare ervaring en kennis in specialistische reiniging.
- Jij bent dienstbaar, servicegericht en stressbestendig en je hebt talent voor organiseren en plannen.
- Je bent flexibel als het gaat om werktijden.
Over QPS Works
De perfecte match. Dat is waar wij voor gaan!
Werk is belangrijk in je leven, want werk zorgt natuurlijk voor inkomsten. Maar je baan levert ook sociale contacten op speelt een grote rol in je persoonlijke groei.
Bij QPS Works snappen wij dat als geen ander. Daarom werken wij samen met de leukste en beste werkgevers in diverse branches. Ook hebben wij veel beschikbare vacatures waarbij je kans maakt op een vast contract, als jij jezelf onmisbaar maakt voor onze opdrachtgevers.
Wat zijn jouw drijfveren? Wil je verder leren? Wil je opleidingen en trainingen volgen om verder te komen? Of zoek je een vaste baan?
Wij denken met je mee en we investeren graag in jouw talent.
Meer weten?
Volg QPS Works op Social Media om snel en gemakkelijk op de hoogte te blijven van onze nieuwste vacatures, het laatste nieuws en voor sollicitatietips. Je kunt ons vinden en volgen op Facebook, Instagram en LinkedIn.
Enthousiast?
Stuur ons dan meteen jouw gegevens. Een cv meesturen mag (graag zelfs) – maar is niet verplicht.
We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
We hebben dan wellicht nog wat vragen voor je of we plannen meteen een inschrijfgesprek in.
Dat kan plaatsvinden op ons kantoor, maar in veel gevallen ook online.

Heb je een vraag over deze vacature?
Ben jij enthousiast geworden? Of wil je meer weten over deze baan? Neem dan gerust contact met ons op. Bel of mail QPS collega Gabriel Garcia Mendes
gabriel.garciamendes@qpsworks.nl 085-9026975
Vakbekwame, betrokken en flexibele medewerkers
De beste mensen op de juiste plek, de perfecte match. Daar gaan we voor.
Wij kennen onze mensen: onze klanten en onze medewerkers. Daardoor maken wij het verschil.
Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van medewerkers in diverse branches, zoals o.a. de cleaning, (petrochemische) industrie, bouw, techniek, GWW, productie, logistiek en tankshops. Zowel tijdelijke projecten als opdrachten met uitzicht op een vast contract.
Zo werkt het, bij QPS Works!